按按,, 好吗?Nuffnang.Click it!

粉丝~supporter!

Saturday, December 17, 2011

Sick 病了

 Don‘t afraid ... is me

Tuesday 13 December 2011
I was so wet cause Tuition Centre was raining whole day and i am sick now
cold and struggling sore throat
I felt so dizzy
I very difficult to breathe~
Then I did not go to tutorial
But mei xin (tuition teacher) say cannot skip this class leh..
because it will let me miss a lot of notes
But I still did not go, I feel so dizzy!!


Saturday 17 December 2011 
今天我又继续冲些蜜糖来喝,喉咙真的很不舒服...
耳朵又进水导致发炎,
真的很怕会像小时候要去医院做手术...
幸好吃药好很多,没告诉爸妈
我知道只要我告诉他们,又会弄到他们很烦
唯有自己去冰厨找些药来吃。别担心
不是乱吃药,我会看的,哈哈,喝些蜜糖,真的好多,,
刚好妈妈有煮粥,吃清淡点,呵呵!

我真的要换手机了,C510 给我跌到拍出来的照片是......很肥 ! =.=
我要依玲讲的绝版-- 白色I PHONE 4S ! -3- 
爸爸又说买给我的..骗人! 还是死心算了,但是为了让你们知道我的动态
不必得以都要拍丑态给你们看 xD 




0 留言吧♥comment♥:

Post a Comment